2025. április 25.

április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

2025. április 25.

április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Tanárblog: "ami az iskolában van, egyre kevésbé számít akármit is"

tanblog-cover

Rendkívül erős napsütésben beszélgettünk a legendás Tanárblog két alapítójával, a hazai modern pedagógia két apostolával, Nádori Gergely és Prievara Tibor pedagógus-véleményvezérekkel.

Rendkívül erős napsütésben beszélgettünk a legendás Tanárblog két alapítójával, a hazai modern pedagógia két apostolával, Nádori Gergely és Prievara Tibor pedagógus-véleményvezérekkel.

„Vészesen gyorsan afelé haladunk, hogy az iskola csak és kizárólag mint gyermekmegőrző intézmény működjön, mert a valódi tudás úgysem onnan jön, valódi tanárok ott úgy sincsenek.” „A legnagyobb tragédia […], hogy érdektelen lesz.”

A Tanárblog hosszú évek óta igazodási pont a modern pedagógia iránt érdeklődők számára – csakúgy, mint a Tanárblog köré épült infrastruktúra: a Tanárblog FB-oldal, illetve legújabb fejleményként a Tanárblog – oktatási hírcsatorna. A Nádori-Prievara kettős által írt egyik könyv, a 21. századi iskola nem csak a digitális pedagógia egy fontos gyakorlati mű, de egyben az a könyv is, ami sokaknak adott pótolhatatlan segítséget a koronavírus-járvány alatti kaotikus időkben.

Az interjúnkból egyebek között kiderül, hogy

  • hogyan mozdíthatta elő a Tanárblog megalakulását az a körülmény, hogy egyesek nem kívánták Magyar Bálint szobrát szidolozgatni?
  • mi történt nálunk a Covid-járvány alatt, és miért állt lefagyva a kormányzat, mint őz a reflektorfényben?
  • mire jó a Kréta digitális kollaborációs tere?
  • mi a közös a kazettás magnóban, a videóban, az interaktív táblában, a laptopban és az AI-ban?
  • miről lehet felismerni a valós innovációt?
  • hova tűnnek a leginnovatívabb pedagógusok?

Van véleményed? Írd meg nekünk! ☞ szabadvonalzo@gmail.com


Támogasd a munkánkat!

Ha megengedheted magadnak, támogasd a Szabad Vonalzót, mivel csak a te segítségeddel vagyunk képesek hatékonyan képviselni ezeket a fontos társadalmi ügyeket:

A portál fenntartásához, és további minőségi anyagok gyártásához stabil pénzügyi háttérre van szükségünk. Járulj hozzá Te is a munkánkhoz!

Az adományokat a Szabad Vonalzót facilitáló Humán Platform Egyesület gyűjti és kezeli.

Az oldal biztonságos tranzakciót tesz lehetővé.

Segíts, hogy eljussunk hozzád

– oktatási hírek mellébeszélés nélkül! Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le semmiről:

Olvass tőlünk szuper hírlevelet!

MIÉRT MARADNÁL LE AZ OKTATÁSI MOZGALMAK HÍREIRŐL?

  • Ország HU? Hungary
  • Loading
    Támogatta: Szabad Vonalzó

    Szabad Vonalzó

    A Tanítanék Mozgalom hírfelülete