2025. április 27.

április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

2025. április 27.

április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Osztályfőnöki beszámoló osztályozó konferenciára; 2015/16-os tanév

logo_zold

  1. A Kormány létszáma 12 fő. 12 fiú, 0 leány. Államtitkárokkal együtt megszámlálhatatlan.
  2. Tanév közben távozott Juditka. Mivel ez rendkívüli osztály, év közben is lehet bukni.
  3. Februárban érkezett hozzánk Lacika. Gyorsan fölvette a ritmust, és hamar beilleszkedett a közösségébe.
  4. Nebulóink, a kormány tagjai már a tanév elején mentességet kértek etika és erkölcstan alól, de hamisított orvosi igazolást hoztak.
  5. A szövegértésük igen gyenge, a kompetenciateszten többen nem érték el az első szintet sem a hétből, amely szignifikáns különbséget mutat a magyar társadalom többségével.
  6. Rengeteget mulasztottak igazolatlanul, amelyet nem elsősorban órákban lehet kifejezni, hanem cselekedetekben.
  7. Próbáltuk a vállalkozói kompetenciájukat is fejleszteni, de kudarcot vallottunk, semmilyen értékelhető produktumot nem mutattak föl.
  8. A nyelvtudásuk gyenge, de a nyelvtechnikájuk kiváló, hiszen bármit akar az osztálybizalmi, feltétel nélkül végrehajtják.
  9. És mindehhez hozzájön a hanyag szorgalom és a minősíthetetlen magatartás, amely miatt a második félévben szerveztünk fegyelmi tárgyalást megelőző beszélgetést, vártuk őket április 12-én, de nem jöttek, mulasztásukról nem adtak igazolást.
  10. Többször kirándultunk ebben a tanévben:
    Február 3-án Miskolc utcáit néztük meg az esti fényekben.
    Február 13-án a Jászai Mari térről csodáltuk meg a Margit híd szemkápráztató ívét, onnan túráztunk a Szalay utcán át a Kossuth térre, ahol az esős időben megtekintettük a Steindl Imre tervezte épületet. Március 15-én a nagy sikerre való tekintettel ismét a Kossuth teret vettük célba, és a Hősök teréről indultunk, ezzel növeltük a tétet.
  11. Projektnapokat is tartottunk: március 30-án, április 15-én és 20-án.
  12. Számos pedagógus kollégánk, sőt, szakértői bizottságok is dolgoztak nebulóink megnevelésén: a CKP és tagszervezetei szakértői véleményükben további fejlesztéseket javasoltak.
  13. A hanyag szorgalmukhoz társuló pimasz, provokatív magatartásuk miatt megrendezett fegyelmi tárgyalásokon a PSZ-nek és a PDSZ-nek tett ígéreteiket nem tartották be.
  14. Sajnos nem dicsekedhetünk kimagasló tanulmányi eredményekkel: mindannyian bukásra állnak.
  15. Tekintve, hogy az osztály tagjai mind elmúltak 16 évesek, s így már a HÍD programba sem nyerhetnek felvételt, osztályfőnökökként – nevelő szándékkal – a közmunkát javasoljuk szeretett osztályunk számára.
  16. Az osztályozó konferenciát 2016. június 11-én tartjuk Budapesten és hat vidéki városban:
    Békéscsabán, Szegeden, Debrecenben, Győrött, Pécsett és Miskolcon.
  17. Ez utóbbi városban osztályfőnöktársunk, Pilz Olivér kéri az országos nevelőtestület jóváhagyását. Kérünk mindenkit, aki szívén viseli a Kormány sorsát, jöjjön el tanévzárónkra, ahol az osztályozókonferencia után ki is osztjuk a bizonyítványokat.

Budapest, 2016. június 9.

Törley Katalin, Pilz Olivér, Pukli István
osztályfőnökök

Segíts, hogy eljussunk hozzád

– oktatási hírek mellébeszélés nélkül! Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le semmiről:

Olvass tőlünk szuper hírlevelet!

MIÉRT MARADNÁL LE AZ OKTATÁSI MOZGALMAK HÍREIRŐL?

  • Ország HU? Hungary
  • Loading
    Támogatta: Szabad Vonalzó

    Szabad Vonalzó

    A Tanítanék Mozgalom hírfelülete