Várható

A 10% sem jön össze: teljes csőd a státuszváltás és a béremelés

Botrányos tájékoztatás, semmitmondás: a kormány képtelen bármi konkrétumot is megfogalmazni, még a saját maga által szabott szeptember 15-i határidőre sem. Senki sem tudja biztosan, mi „várható” a magyar oktatásban, annyi biztos, hogy az óraszámok növelésével gyakorlatilag csökkentek a bérek.

Összeomlás

Kemény számok: 34 618 fő hiányzik az oktatásból

Tizenhatszoros tanítóhiány tíz év alatt, hiányzik a pszichológusok fele, a fejlesztőpedagógusok egyötöde. Eposzi a munkaerőhiány az oktatásban. Először láthattunk reális számokat az oktatást sújtó munkaerőhiánnyal kapcsolatban.

Akkumulátorállam

Miért tárgyalásképtelen a kormány?

Hogyan függ össze a pedagógusok fizetése az akkumulátorgyárak betelepülésével? Van-e köze a pedagógus fizetésének ahhoz, hogy mik a lehetőségei egy átlagos gyári munkásnak ma Magyarországon?

Hogyan tovább

„Amilyen vagy, olyan maradsz” – merre van az előre, magyar oktatási rendszer?

Miért szűnt meg a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ pont a legélesebb helyzetben, a COVID-járvány alatti digitális munkarend kellős közepén? Miért maradunk le még a térséghez képest is? MIért kell emelni a pedagógusok bérét? Mi a legnagyobb akadálya a módszertani reformnak? Horváth Ádámmal beszélgettünk.

« Előző oldal Következő oldal »